חצר אחורית

איך לעצב את מטבח החוץ המושלם

שטח חיצוני הוא חיוני עבור הבית שלך. כ-40% מבעלי הבתים בארה"ב השתמשו במרחבים החיצוניים שלהם לאירוח. אם יש לך חלל חיצוני, ייחד את הבית שלך על ידי בניית מטבח חיצוני. מאיפה מתחילים עם דבר כזה? הנה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת עיצוב המטבח החיצוני שלך.
מצא את המרחב שלך

אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות בעת עיצוב מטבחי חוץ הוא להבין את החלל איתו אתה עובד. זה ייתן לך בסיס לפריסה של העיצוב שלך. מדוד כמה מקום יש לך בחוץ ולאחר שיש לך מידות מוצקות, התחל לשרטט את התוכנית. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לתכנן מטבח חוץ משוכלל אבל אין לך את המקום להפוך אותו למציאות.
יש בראש רשימת חובה

דבר מרכזי נוסף שכדאי לעשות בעת עיצוב מטבחי חוץ הוא להכין רשימה של חובה. אלה דברים שאתה בהחלט צריך לכלול בעיצוב. פריטים אלה יכולים לכלול גריל, מקרר קטן חיצוני ופינת ישיבה. לאחר מכן, ערכו רשימה נחמדה. זוהי רשימה של דברים שיהיה נחמד לקבל, אבל אולי לא יהיה צורך. אלה יכולים לכלול תנור פיצה או מיני בר. אתה יכול לתכנן את העיצוב שלך סביב חפצי החובה שלך ולהוסיף כל חפצים נחמדים מאוחר יותר.
בחר ערכת נושא

מטבחי חוץ צריכים להיות בעלי נושא. זה יעזור להפוך את החלל למלוכד ולקשר הכל יחד בצורה יפה. נושא המטבח החיצוני שלך צריך להשלים את הסגנון של הבית שלך. אם הבית שלך הוא בית חווה קלאסי, אבל אתה מעצב מטבח חוץ מודרני שיק, זה ייראה לא במקום. זה אפילו יכול להיחשב ככאב עיניים, במיוחד אם תחליט למכור את הבית שלך בהמשך. קונים פוטנציאליים יכולים להסתכל על המטבח ולחשוב שנית אם הוא לא ישלים את שאר הבית. אם אינך בטוח כיצד לבחור נושא שמתאים לשאר הבית שלך, אתה יכול לשכור אנשי מקצוע שיעזרו לך לעצב את המטבח. הם יעזרו לך לבחור נושא ולהבין את דרך הפעולה הטובה ביותר עבור החזון שלך.

עיצוב מטבח חוץ הוא חוויה מהנה, אבל יש הרבה מה לקחת על עצמו. לכן עדיף שאנשי מקצוע יעזרו לך בזה. הם יעזרו לך בכל שלב, מתכנון ועד בנייה. התקשר עוד היום ל-Sardone Construction כדי לקבל עזרה מומחית בתכנון ובניית מטבח החוץ המושלם שלך.

Author

doron

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *