בלוג

איזה גודל מטבח מתאים לי?

רבים מאיתנו חלמו על המטבח המושלם. אולי זה כמה שדרוגים שאתה צריך או לתכנן שיפוץ בנייה. בלי קשר, ישנם שיקולים רבים ושונים שבאים לידי ביטוי כאשר מחליטים איזה גודל מטבח מתאים לך. בואו נסתכל מקרוב על כמה מהגורמים הללו וכיצד הם עשויים להשפיע על ההחלטה שלכם באיזה גודל מטבח לבחור.
1. גודל המשפחה שלך

אם יש לכם משפחה גדולה או מארחים מפגשים רבים, ברור שאתם צריכים מטבח גדול יותר. זה יבטיח שהאורחים ובני המשפחה שלכם יהיו נוחים ושיש מספיק מקום לבשל ולהגיש אוכל. אם אתה גר לבד או רק עם אדם אחד אחר, מטבח קטן יותר יעבוד מצוין.
2. סוג הבישול שאתה אוהב לעשות

האם אתה אוהב לבשל על בסיס יומיומי או לאירועים מיוחדים? אם אתה אוהב לבשל, ​​אז איש מקצוע לבניית שיפוץ עיצוב יכול לעזור לך לעצב מטבח מלא במכשירי חשמל איכותיים. אם אתה רק נהנה לבשל מדי פעם, אז המטבח שלך לא צריך את כל הפעמונים והשריקות.
3. העדפות עיצוב

שיקול נוסף הוא עיצוב המטבח שלכם. זה כולל איזה סוג של ארונות, משטחים, מכשירי חשמל וריצוף אתה רוצה לכלול בבית החדש שלך. אתה גם צריך לשקול את הפריסה של המטבח שלך. אתה לא רוצה לגמור עם מטבח צר וארוך שמרגיש צפוף. במקום זאת, אתה רוצה לוודא שיש מספיק מקום להסתובב במטבח שלך.
4. גודל הבית הכולל

לבסוף, אתה צריך לשקול כמה מקום פנוי למטבח שלך בכללותו. אם אתה עובד עם בית קטן יותר, אז ברור שגם גודל המטבח יהיה קטן יותר. מצד שני, אם הבית שלכם גדול יותר ויש בו יותר מקום מהרגיל, ייתכן שיהיה לכם קצת מקום נוסף לשחק איתו. זה יכול לגרום למטבח גדול יותר, וזה טוב אם אתה אוהב לבשל ולארח לעתים קרובות.

"דו"ח עלות לעומת ערך 2020" ממגזין Remodeling מצא כי בשיפוצים הבאים הוחזר סכום גבוה (מעל 70%) כאשר הבית נמכר: שיפוץ מטבח קל, החלפת ציפוי ותוספות דק עץ. אם אתם מתכננים שיפוץ בנייה עיצובי, דאגו להתאים את המטבח שלכם בהתאם לצרכי המשפחה ולאסתטיקה העיצובית הרצויה. אחרת, אתה עלול לקבל מטבח קטן מדי או גדול מדי עבור הצרכים שלך.

Author

doron

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *