כללי

איך לגרום לחצר האחורית שלך להרגיש כמו אתר נופש

יש משהו מיוחד ביציאה לחופשה – בין אם זה כולל עצי דקל, צל, משקאות פירותיים או הבריכה המרגיעה. אבל מה אם הייתם יכולים להרגיש כך בנוחות של הבית שלכם? אתה לא צריך להתפצל על החסכונות שלך כדי לטוס לאיזה אי טרופי כדי להתרחק מהלחץ שלך. למעשה, אתה יכול לבנות סביבה יפה בסגנון נופש בחצר האחורית שלך. כדי ללמוד עוד על איך אתה יכול להפוך את החצר שלך למשהו שאתה רואה במגזין טיולים באמצעות טכניקות שיפוץ הבית הנכונות, המשך לקרוא.
הכנת המטבח נכון כאשר מתחילים בשיפוץ הבית

אתה לא יכול לקבל חופשה כמו שצריך בלי היבט אחד מכריע – אוכל טוב! מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה יפה ולא התפנקתם בארוחת 5 כוכבים? אתה פשוט לא יכול לקבל אחד בלי השני, אז אל תרמה את עצמך בעת יצירת חצר בסגנון נופש. הוסף מטבח עם כל התיקונים! מטבחי חוץ יכולים גם להוסיף ערך רב לנכס שלכם. שלא לדבר, הם חלומו של בדרן.

הכינו קוקטיילים טעימים בחוץ, גרלו כמה המבורגרים וירקות, ואפילו תדאגו לניקיון. רוב מטבחי החוץ מצוידים בכיור מטבח, כך שלא תצטרכו לסחוב את כלי הבישול שלכם למטבח הפנימי! זה משהו שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתחילים בשיפוץ הבית החיצוני שלך.
הוסף תנור פיצה לתוכניות שיפוץ הבית שלך

אם הרעיון של מטבח לא גורם לך להתלהב מהחצר האחורית העתידית שלך בסגנון אתר נופש, אז שקול את זה – פיצה מובנית! אלה נפלאים, מכיוון שהם קלים לניקוי וכל כך מגוונים! אתה יכול גם לבשל לחמים שטוחים וקשרי שום בתנור שלך.
שיפוצים אחרים של מגורי חוץ שכדאי לקחת בחשבון

אם הרעיונות האלה לא תפסו אותך, אל תפחד! יש לנו קומץ רעיונות אחרים שבוודאי יעוררו עניין בשיפוץ הבית!

ראשית, שקול להתקין בריכה להנאת המשפחה ברגע שגלי החום האכזריים האלה יתקפו. זוהי תוכנית חכמה לשיפוץ בית חיצוני, שכן בריכות יכולות להציע למשפחה פעילות גופנית חשובה. הם מעולים גם ליחידים ולזוגות. בריכות יכול להוסיף ערך רב יותר לבית שלך, מה שהופך אותו להשקעה משתלמת אם אתה מעוניין למכור אותו בעתיד.

לאחר מכן, שקול גורם חשוב נוסף כדי להפוך את החצר שלך לאתר נופש. אתה צריך הרבה צל. אמנם אתה יכול לקבל מטבח מדהים, משקאות טעימים ומרכז בידור, אבל זה לא אומר כלום אם לא נוח לך. השקיעו במטריות, בגגון ובריהוט יציב עם צל מובנה. אתה תהנה יותר להיות בחוץ כאשר אתה לא צריך לדאוג שקרני השמש הקשות יפגעו עליך. האורחים שלך יודו לך גם כן!

אתה גם רוצה לחשוב על מקום ישיבה מתאים לאורחים שלך. אם אתה רוצה להוסיף עוד שכבה של הרפיה, תלה כמה ערסלים כדי להשלים את המראה והתחושה בסגנון הנופש.

לבסוף, שקול להוסיף מרכז בידור חיצוני שכולם יוכלו ליהנות ממנו. הוסף טלוויזיה או מקרן.
מילה אחרונה על חצר החלומות שלך

אנשים לעתים קרובות נסחפים כשזה מגיע לחופשה – הם מתחילים להרגיש שאפשר לברוח מהלחץ והדאגות שלהם רק אם הם נמצאים במרחק קילומטרים. אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שאתם לא צריכים לטוס במרחק מאות קילומטרים כדי ליהנות מאתר נופש מרגיע! אתה יכול ליצור חלל נוח ומהמם ממש בחצר האחורית שלך! לפני שאתה משפץ את הבית שלך, ודא שאתה עובד עם בוני מטבחי חוץ וצוות העיצוב הנכונים. הם יכולים לעזור לך לבחור את הפרויקטים הנכונים כדי שתוכל להפיק את המרב מהשינוי בחצר האחורית שלך!

Author

doron

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *