בלוג

נשים בשיפוץ: הכירו את סיליה וניקול

מרץ הוא חודש ההיסטוריה של הנשים, זמן להעריך ולהכיר את תרומתה של נשים למדינה שלנו, לחברה שלנו ולחיים שלנו. כמובן שסרדון בנייה מאריכה זאת לאורך כל השנה. אנחנו צוות הדוק שמרגיש כמו משפחה, מלא באנשים חרוצים ומוכשרים שנותנים הכל בכל יום. אבל ממש לא יכולנו לעשות את כל מה שאנחנו עושים בלי שתיים מחברות הצוות הכי מדהימות שלנו: סיליה סלזאר וניקול היל. הכירו אותם כאן.
הכירו את סיליה

סיליה סלזאר, ילידת דאלאס, הגיעה ל-Sardone Construction לפני שנתיים, ומאז לא היינו אותו הדבר. כעוזרת בכיר של המנכ"ל סטפן סרדון, סיליה עושה קצת מהכל עם הרבה מאוד חן. היא מסייעת במכירות ושיווק, מנהלת את פונקציות המשרד ומשאבי האנוש, מטפלת בניהול תפעול, ואף מפקחת על הנהלת החשבונות. היא גם שומרת על סטפן במסלול ובמשימה.

הכישורים הבינאישיים של סיליה הם ללא תחרות – יש לה באמת כישרון לדעת מה כל אחד במשרד חושב, מרגיש או צריך. האמפתיה הזו עוזרת לה להסתגל לכל מצב ולשמור על כל החלקים הנעים ואישים רבים בארגון שלנו עובדים בצורה חלקה. היא מסוגלת לראות את התמונה הגדולה של נושאים ודאגות, בין אם באנשים ובין אם בתהליכים, ולהביא את כולם ליישור קו לפתרונות.

כשהיא לא כאן בסרדון, לעתים קרובות ניתן למצוא את סיליה נהנית מסיורים הביתה ומבלה עם בעלה ושלוש בנותיה בביתם בפלאנו.
תכירו את ניקול

המעצבת ניקול היל משלבת אמנות ומדע כדי ליצור חללים יפים עבור בעלי הבית שלנו. תפקידה כולל את כל השרטוט האדריכלי ובחירת גימור הפנים – שילוב מושלם התואם את התארים, ההכשרה והניסיון שלה. היא תמיד התלהבה מאמנות, אדריכלות, ואיך דברים עובדים יחד בצורה יפה ותכליתית.

ניקול אוהבת לחפור לעומק ולחשוף כל היבט וניואנס של אתגר עיצובי. יותר מכל, היא משגשגת ביצירת פתרונות חדשים המתאימים לסגנון ולחייו של בעל הבית. יש לה חזון נהדר, ואנחנו תמיד בטוחים שהתוצר הסופי יהיה משהו שאנחנו גאים בו ובעל הבית יאהב.

ניקול באמת אוהבת את מה שהיא עושה, וזה מראה. היא מרבה להירגע עם עיצוב, בין אם זה בהשראת צביעה עם שתי בנותיה או משרטטת רעיונות בגב הקבלות.

בנייה אולי היא תחום שנשלט על ידי גברים לעת עתה, אבל נשים כמו סיליה וניקול עושות השפעה גדולה בתעשייה שלנו מדי יום. אנו מקווים שהעתיד יראה הרבה יותר נשים בשיפוץ ושיפוץ בית!

Author

doron

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *