כללי

מגמות השיפוץ המובילות לשנת 2021

שיפוץ הבית הוא משהו שבעלי בתים תמיד בוחנים. תעשיית שיפוץ הבית צפויה לגדול ב-2.5% במהלך 5 השנים הבאות ברחבי העולם, והיא צפויה לגדול ב-7% בשנה בארה"ב. אם אתם חושבים לשפץ את ביתכם השנה, הנה כמה מהשיפוץ המובילים מגמות שכדאי לשקול לשלב בפרויקט שלך.

לקשט עם יותר גוונים טבעיים

אם אתה רוצה שיפוץ מודרני בבית, משהו שאתה יכול לעשות הוא לקשט בגווני אדמה טבעיים יותר. תחשוב על ירוקים, שזופים וכתום זהוב. מגיפת הקורונה גרמה למיליוני אנשים להסגר בבתיהם. אנשים רבים התגעגעו לצבעים המנחמים של החוץ הגדול, וכתוצאה מכך הם התחילו לצבוע את בתיהם בגווני אדמה. מגמה זו תימשך לתוך 2021. חפשו צבעי אדמה נוספים לצביעת הבית שלכם, יחד עם מאפייני מתכת מודגשים.

בניית חללי עבודה מהבית

אנשים רבים עובדים לצמיתות מהבית כעת, אך מוצאים שההתקנה הנוכחית שלהם לעבודה מהבית אינה אידיאלית. אחת ממגמות שיפוץ הבית המובילות לשנת 2021 תהיה הסבת חללי בית קיימים לחלל עבודה. זה כולל הפיכת מרתפים גמורים למשרדים והתקנת משרדים מובנים באזורים שכבר הוקמה. שיפוץ זה יעניק לכם מקום ייעודי לעבודה וימנע כל הסחות דעת במהלך יום העבודה שלכם. החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להפוך את החלל הזה לשלך, אז אל תהסס ליהנות קצת עם העיצוב.

שיפוצים ידידותיים לסביבה

אחד הטרנדים המובילים לשיפוץ הבית בשנת 2021 יהיה שיפוץ תוך מחשבה על איכות הסביבה. בעלי בתים רבים מחפשים דרכים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם, ולכן הם מחפשים אפשרויות שיפוץ ידידותיות לסביבה. אלה כוללים שימוש בצבע ידידותי לסביבה עבור הבית שלך והתקנת פאנלים סולאריים לצרכי האנרגיה שלך. שיפוצים אלו יכולים אפילו להוסיף ערך לבית שלך. אם תחליט למכור בהמשך, הקונים עשויים להתפתות יותר להציע הצעה אם הם יראו כיצד הבית יכול לעזור להפוך את העולם למקום נקי יותר.

חלק מבעלות על בית כולל לוודא שהוא מעודכן כראוי. שמירה על מגמות שיפוץ תעזור לביתכם להיראות מעודכן ולשמור על מחירו בשווי השוק (או מעליו). אם אתה צריך רעיונות לגבי עוד מהטרנדים האחרונים, צור קשר עם Sardone Construction עוד היום.

Author

doron

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *