כללי

תכונות חיוניות כדי להפוך את המטבח החיצוני שלך לנקודה חמה בקיץ הקרוב

החוץ הוא מקום פופולרי להיות בו ברגע שהקיץ מתגלגל. ההערכה הייתה שכ-40% מבעלי הבתים בארצות הברית השתמשו במרחבים החיצוניים שלהם לאירוח, אומר סטטיסטה.

מכיוון שכך, עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לשנות את המטבח החיצוני שלך כך שהוא יהפוך לנקודה חמה בקיץ שהמשפחה והחברים שלך יוכלו ליהנות ממנו. ריכזנו עבורך כמה תכונות חיוניות הקשורות לשדרוג זה.
תאורה מספקת

ערבי קיץ הם הטובים ביותר לבילוי ולאירוח. לכן, למטבח המרפסת שלכם צריך להיות תאורה מספקת הן מטעמי בטיחות והן כדי ליצור את האווירה הנכונה.
בר יין

זהו בידור חיוני ובר יין מאפשר לך למשוך את כל העצירות. זה יכול לכלול דברים כמו מייצר קרח, בלנדר וברז בירה כדי להבטיח אספקה ​​מוכנה של משקאות צוננים, כמו גם מקרר יין פטיו כדי להפחית נסיעות תכופות בתוך הבית וחזרה החוצה. אתה יכול אפילו להוסיף קטע המשמש כבר קפה ותה כדי לספק את ההעדפות של כולם.
מגירה חמה יותר

משקאות צריכים להיות מקוררים, אבל האוכל צריך להתחמם, כך שהמטבח החיצוני שלך לא שלם בלי מגירה מחממת. בוני מטבחי חוץ מומחים יכולים להגדיר בקלות את התכונה השימושית הזו עבורך, כך שלא תהיה לך שום טרחה כשאתה אוכל בחוץ.
מדיח כלים

זוהי תוספת מתוחכמת, שכן לא הרבה מטבחי חוץ יכולים להתהדר בכך שיש להם מדיח כלים. זה לא רק מפחית את העבודה של ההזזה הלוך ושוב עם כלים מלוכלכים, אלא הוא גם מבטיח את המוניטין שלך כבעל בית מאורגן.
תנור פיצה

הקיץ לעולם אינו שלם בלי ערב פיצה ופיצה תוצרת בית יכולה להפוך את הבית שלך למקום בילוי פופולרי. בין אם אתם מחפשים דגם משטח או תנור עצים, חשוב להיעזר בבוני מטבחי חוץ מכובדים כדי להבטיח שתנור הפיצה החיצוני שלכם באמת ייקח את הקיץ שלכם לשלב הבא.
פח אשפה

שוב, זה לא כיף לחזור פנימה כדי לזרוק אשפה. במקרה זה, ארון נשלף אשפה יכול באמת להועיל.
כיור ומשטחי עבודה

בכל פעם שאתה מכין ארוחה בחוץ, כיור יכול להבטיח שאתה שומר על הידיים והכלים שלך נקיים תוך כדי תנועה. דלפקים מספקים גם את המקום הדרוש להכנת מזון.
גריל ורשתות

מה זה קיץ בלי ברביקיו? גריל או מחבת פסים באמת יכולים להיות שימושיים ולאפשר מגוון מתכונים יצירתיים.
הוֹשָׁבָה

כמו המטבח הפנימי שלך, גם המטבח החיצוני שלך יכול לשמש כמרכז הבית שלך ומרחב בילוי מועדף. לכן חשוב שתהיה לו מקומות ישיבה נאותים שיאפשרו לכולם להירגע וליהנות מהקיץ.

עכשיו כשאתה מכיר את תכונות הקיץ החיוניות ביותר למטבח החוץ שלך, הקפד להכניס את בוני מטבחי החוץ המומחים שלך לעבודה בהקדם האפשרי. ההשקעה תהיה שווה את זה!

Author

doron

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *