בלוג

האם אתה מוכן לכל פרויקט שיפוץ הבית שלך?

בעלי בתים מבלים חלק ניכר מ-18 החודשים האחרונים בתוך גבולות הרכוש שלהם. אולי שמתם לב לדברים בתוך הבית שלכם שדורשים תשומת לב. אל תדאג, אתה לא לבד. קולם של כלי עבודה חשמליים שואג בשכונות רבות ברחבי ארה"ב.

כאשר אתה מעורר מחדש את העניין בבית שלך, עליך לתכנן ולממן את הפרויקט שלך עד לסיומו בצורה נאותה. זכור מספר גורמים, כולל חברות שיפוץ עיצוב לבנות לבחירה.

האם אתה מוכן להתחיל בפרויקט שיפוץ הבית הבא שלך? להלן עצות חיוניות שכדאי להיזהר מהן.
1. תקציב

על פי דו"ח הוצאות הבית לשנת 2020 של HomeAdvisor, משק בית אמריקאי ממוצע הוציא 8,305 דולר על שיפוצים ופרויקטים לשיפור הבית. אתה צריך לקבוע את סכום הכסף שאתה רוצה להוציא לשיפוץ הבית שלך. התקציב עשוי להיות תלוי בחומרים, בגודל הפרויקט ובעיצוב שיפוצניקים שתבחרו. למרות שזה מצוין להגדיר תקציב, השאר קצת מרחב התנועות כדי לתת את הדעת על הבלתי צפוי.
2. מומחיות

הביאו חברת עיצוב שיפוצים שתעזור לכם לתכנן בקפידה את הפרויקט שלכם. קח זמן לחקור את החברות הזמינות במיקום שלך. תסתכל על תיקי העבודות שלהם. בחירת קבלן שיפוצים עם ערוצי תקשורת מבוססים היא קריטית להצלחת הפרויקט.
3. סגנון ועיצוב

חישבו על השינויים שישפיעו על הבית שלכם במהלך כל שיפוץ הבית. קרא דרך מגזיני שיפוץ, Houzz.com ומקורות מקוונים אחרים לקבלת השראה. היתרון של שימוש בחברות שיפוץ עיצוב לבנות היא הגישה למעצבים שעובדים עם הקבלנים שיבנו את הפרויקט שלך. זה מבטיח שלכל הצדדים העובדים על הפרויקט יש הבנה ברורה של החזון שלכם לגבי השיפוצים.
4. ציר זמן

רוב בעלי הבתים משחקים לעתים קרובות משחק של אורח בתאריכי סיום הפרויקט. פגישה עם קבלני הבנייה תעזור לך לקבל מושג על הזמן שעשוי לקחת להשלמת פרויקט בהיקף ובגודל שלך. זמינות החומר היא גורם מפתח נוסף שיש לזכור.
5. הפרעות זמניות בחייך

ייתכן שמשפחתך תצטרך לעמוד בהפרעות בשגרה למשך זמן מה. הדפיקות החזקות, רעשי המקדחה והאבק בכל מקום עלולים לגרום לאי נוחות. הקדישו זמן לשבת עם בני משפחתכם ולהסביר את השינויים שיהיו במהלך השבועות הספורים בהם תהיה חברת השיפוצים לעיצוב בנייה בביתכם.

שיפוצים לכל הבית הם פרויקטי השבחה מרגשים לכל משק בית. לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם מומחי שיפוץ עיצוב בנייה, פנה אל Sardone Construction.

Author

doron

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *